Case IH презентував нове покоління комбайнів - Axial-Flow 250


07/30/2018

В кінці липня в Дрездені (Німеччина) відбулася презентація нових моделей комбайнів Axial-Flow серії 250, які йдуть на зміну лінійці 240. У новій лінійці - три моделі Axial-Flow 7250, 8250 і 9250 потужністю від 498 до 634 к.с.

Незважаючи на те, що 240-я серія розпочала свій шлях на ринок не так давно (2015-2016 р.), - виробник і тут знайшов шляхи до вдосконалення комбайнів. Новинки отримали безліч нових автоматичних функцій, спрямованих на те, щоб операторам було простіше використовувати продуктивність техніки, і досягати максимальної пропускної здатності та якості.

Серед них - і система автоматизації AFS Harvest Command, і система контролю швидкості подачі, і безперервний аналіз якості зерна, і контроль тиску решета, і контроль швидкості вентилятора, і багато, багато іншого. При цьому, незважаючи на наявність безлічі «просунутих» систем, управління комбайном не тільки не стало більш складним, але і спростилося (але про тест-драйві комбайна Case IH Axial-Flow 250 ми розповімо в нашому окремому матеріалі).

Похила камера отримала збільшену на 18% вантажопідйомність і пропускну здатність. Це нововведення дозволяє комбайнам працювати з стрічковими жатками 13,5 м і 18-рядними кукурудзяними жатками. Встановлюваний на заводі подвійний механізм контролю бічного нахилу допомагає поліпшити управління стрічковими жатками 13,5 м.

Нова опціонна функція управління поздовжнім нахилом рамки похилої камери дозволяє оператору безпосередньо з кабіни міняти кут поздовжнього нахилу жатки до 11,9%, що дозволяє підвищити ефективність збору врожаю як при роботі з високими культурами, так і з низькими.

До речі, і тут в активі комбайна - автоматична система Ground Speed Adaptive Sensitivity (GRAS), яка регулює висоту жатки, і дозволяє одночасно зберегти стабільність при різних швидкостях.

Для збільшеної ефективності збору - пропонуються і великі бункери: для моделі 7250 обсяг бункера становить 11 100 літрів, для моделей 8250 і 9250 - 14 440 л.

Інженери подумали і над розвантаженням: новий шнек дозволяє проводити розвантаження за 91 с, а відстань до перевантажувача може досягати 10,4 м.

Комбайни Axial-Flow серії 250 оснащені напрямними кожуха ротора, які можуть регулюватися автоматично за допомогою системи AFS Harvest Command, або вручну, якщо система відключена.

Шляхом зміни кроку розташування напрямних можна збільшувати або зменшувати швидкість проходження культури через кожух ротора, і підлаштовувати продуктивність обмолоту і сепарації відповідно до стану культури.

Комбайн також оснащений новою функцією регулювання решета попереднього очищення з кабіни, що дозволяє системі автоматизації AFS Harvest Command автоматично налаштувати кожен параметр решіт відповідно до даних, що надходять від датчиків втрат, камери контролю зерна і датчиків тиску на решета (цю ж функцію можна задіяти і вручну).

Регульоване з кабіни решето попереднього очищення також є в якості окремої опції, яка включає перемикач дистанційного керування, дозволяє здійснювати налаштування за допомогою органів управління, які перебувають під знімними бічними кришками на корпусі комбайна. Унікальні датчики надають системі AFS Harvest Command дані про навантаження на решета, дозволяючи системі «зрозуміти» потенційні втрати і коригувати налаштування до того, як вони відбудуться.

Ці датчики допомагають системі ефективно розрізняти втрати зерна від перевантаження решіт і від видування зерна назовні, і запобігати втратам зерна при зупинках комбайна в полі, під час розворотів на кінцях гону і т.д. Комбайни Case IH Axial-Flow 250 отримали нову гідростатичну трансмісію з двома режимами роботи (польовим і дорожнім). Два діапазону трансмісії дозволяє управляти швидкістю на ходу, що забезпечує відсутність потреби в зупинках і переходах під час роботи або пересування по схилах. При цьому трансмісія оснащена системою управління швидкістю зі зворотним зв'язком, яка дозволяє підтримувати задану швидкість при зміні умов і стані ґрунту (але докладніше про це ми розповімо в нашому тест-драйві).      

У поєднанні з посиленими гідравлічними приводами модернізована трансмісія дозволяє на 36% покращити подолання підйомів технікою при пересуванні по дорозі.                                        

Інженери вдосконалили і гальмівну систему, зменшивши необхідний тиск на педаль для досягнення необхідного гальмівного зусилля, а також поліпшивши охолодження, необхідне при тривалому гальмуванні.