LB 324 І LB 334 - ІДЕАЛЬНІ ДЛЯ ВЛАСНИКА ТВАРИННИЦЬКОЇ ФЕРМИ.
Ідеальні для укладання стогів сіна і силосу зі злакових культур, передбачена можливість укладання в'язок 80x70 см або 80x90 см високої якості і легко транспортованих, призначених для тривалого зберігання. Доступна можливість тонкої різки.
LB 424 - ДЛЯ МАЛИХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ І ПІДРЯДНИКІВ.
Укладання в'язок 120х70 см соломи, силосу або сіна, є можливість різки для силосу зі злакових культур. Доступна можливість тонкої різки.
LB 434 - ВЕЛИКОВАНТАЖНИЙ ПРЕС-ПІДБИРАЧ.
Призначений для великих підприємств зі збору всіх типів врожаю і може укладати солому, сіно або силос в зв'язки розміром 120x90 см і довжиною макс. 2,6 метрів, найбільш придатний розмір для економічного транспортування.
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПЕРЕВАГИ ПРЕС-ПІДБИРАЧІВ CASE IH: https://promo.titanmachinery.ua/case-ih-baler
МАКСИМАЛЬНАЯ ПРОДУКТИВНІСТЬ З ПЕРШОГО ДНЯ.
ПОВНИЙ КОНТРОЛЬ: На моніторі відображається загальний стан роботи. Ви зможете досягти максимальної продуктивності, навіть з новими для прес-підбирачів Case IH LB серії двигунами, оскільки інтерфейс оператора все пояснює і виявляється інтуїтивно зрозумілим. Крім того, після налаштування прес-підбирача вам ніколи не доведеться міняти ніяких налаштувань, якщо ви використовуєте інший трактор - система контролю залишиться тією ж, незалежно від того, чи використовуєте ви Case IH монітор або термінал тракторів ISOBUS.
Режим транспортування: На екрані відображається швидкість PTO, години роботи, кількість в'язок плюс мастила і додаткова інформація по роботі. В цьому режимі маячок світлового попередження працює автоматично.
Режим роботи: Якщо швидкість PTO перевищує 600 об/хв, екран автоматично змінюється; маячок відключається, а вентилятори вузлозв'язувача та системи змащення, навпаки, включаються.
Попереджувальні сигнали. У робочому режимі є набір автоматичних аварійних сигналів, які контролюють стан зв'язок і положення лез. Вони також попереджають про будь-яких нев'язках або боях зрізного болта. В якості додаткової міри безпеки на кінець вивантажного лотка встановлено датчик, що відслідковує падіння останньої в'язки.